torsdag 29 april 2010

BETTSKENSJÄVEL! (Hundj'vel)

Det är nog fan inte meningen att jag ska äga någon bettskena.
Molla var ensam på rummet i några timmar och vad fasken tror ni hon gör? Hon äter en del av min nya bettskena. Jag skulle kunna svära dem fulaste orden jag kan. Jag kan ju inte precis limma ihop den?! Jag vägrar att gå till min tandläkare och säga som det är.
H E L S K O T T A !

Engelska Nationella gick över förväntan (?). Fast jag har inga förhoppningar alls, känns som om det skulle kunna gå både bra & dåligt, det återstå att se.

Ikväll har jag och Fanny haft vårt sista boxningspass och därmed är vårt terminskort slut också. Riktigt synd, vi missade hela fem veckor på att vi har haft APU och diverse lov, tänk om vi inte haft det, DÅ NI! Då hade vi allt varit vältränade ;)
Även om de faktsikt börjar arta sig nu också lite smått (:

Jag tror vi gav 950 kronor för det kortet och skulle man tjäna på det så var man tvungen att gå mer än 12 gånger. Vi har gått på 22 pass, så det är ju inte helt galet i alla fall. Men jag tänker fortfarnde på de där fem veckorna som vi inte kunde vara där, trist som fan.

För att hålla oss själva igång nu så ska vi träna på Sim och Motion. Så hädanefter blir det; gym, simning, boxning och joggingrundor. Vi har gjort ett smart schema och allt för att vi ska ha koll och inte svika oss själva, bra va? (Y)

Nu blir det 112 - På liv och död, dejten med John Blund blir som vanligt försenad till halv ett inatt.

Inga kommentarer: