fredag 23 april 2010

Väla (:

Har ont i den rackarns halsen fortfarande, nicht mysigt. Ipren och Mucagogin är mitt levebröd, haha :) Hoppas det försvinner fortare än kvickt.

Idag var vi lediga så idag har jag, Fanny, Natali och Kalle spenderat X antal timmar på Väla. Egentligen har jag inga pengar att använda mig utav men jag har varit tvungen att köpa ett par studentskor så nu är de inhandlade. Vädligt enkla och till ett billigt pris, 249 :-

Där var riktigt mycket fina vårkläder och jag såg massvis med fina tunikor och klänningar, men icke, INGET för min ekonomi! Jag är nu uppe i 3 000 kronor att betala mamma. Känns lite sisådär. Och mer lär det blir. Mollas försäkring är ta mig tusan inte billig. Och så måste jag betala hennes ultra-ljud (yey).

Förutom Väla har det blivit brandvarningsträning. Igår gick det mindre bra men idag gick det bättre. Känner att hon har börjat tappa stinget. Men samtidigt kan vi ju inte gå vidare förren momenrer sitter som det ska...

Nu börjar jag få väldigt ont i min rumpa, sitter på en pinnstol medan Fannt lockar hela mitt hår, hon har snart hållt på i två timmar. Varför? Vi övar inför balen vettni! :)

Just fan, nu höllt jag på att glömma! Jag blev PRECIS godkänd på mitt matteprov. Om jag är glad? Så glad man kan bli! :D

Nightie nightie! :*

Inga kommentarer: