måndag 5 april 2010

Rondat flickis på egen hand! :)

Dagens bästa; gymnastikträningen :)
Dock var den inte lika underbar som den brukar... Efter trampolinen hade jag något så fruktansvärt ont i min rygg och det var riktigt obehagligt. Men jag körde på och det gick någorlunda ändå.
Har en del att jobba på, men med så få träningar är det inte lätt men jag försöker så gott jag kan i alla fall :)

Men idag körde jag en egen rondat flickis utan pass! Och flera gånger om dessutom. Det krävs mod att göra det, särskilt när man inte har gympat på över 6 år! :O



Visst, där är mycket att träna på när det gäller detta momentet. Jag måste springa hela tumblinggolvet, jag får inte byta ben mitt i allt när jag väl tänker köra och så måste jag "skjuta" överkroppen mera bakåt :)

Kan bara säga en sak; Livet stavas GYMNASTIK.

Inga kommentarer: