torsdag 8 april 2010

Projektutställningen avklarad och 12 böcker sålda! :)

Har varit dålig med Mollas motion idag, har blivit extremt lite. Men det tar vi igen på hundlektionen imorgon! :)
Idag fick Molla stå på vibrationsplattan ett litet tag. Hon såg lite skärrad ut men det blir nog bättre med tiden. Vi ska försöka göra det en gång i veckan nu och så hoppas vi att hennes rygg mår bättre utav det. Egentligen behöver jag göra en ultra-ljudsbehandling på henne igen, var jättelängesen sist och nu blir hon sådär stekhet på ryggen igen. Det är inte alls bra, jag måste försöka skrapa ihop pengar till det.

Måste försöka träna lite brandvarning imorgon, har sackat efter med det igen, fy!

Min motion har där emot varit bra idag, har varit på ett boxningspass med Fanny och det är rackarns jobbigt. Fast förra gången var det faktiskt ännu jobbigare, då var det nästan döden. Men de gillas, vi kommmer bli snyggast på stan (och på beachen 2010)! ;D

Idag har vi haft vår projektutställning där alla treor visar upp sina resultat och produkter. Tyckte det var ganska kul faktiskt och vi fick sålt hela 12 böcker! :O
Jag och Rebecca har ju gjort en barnbok som heter "Fanny och Skrållan på Bondgården". Det hanldar om våra kära klasskamrater som kommer ifrån Stockholm och så tyckte vi det var en kul ideé att sätta de mitt ute på en bondgård, haha. Vi ska försöka sälja några till och sen ska vi beställa allihopa :)

Inatt var det lite enklare att sova med bettskenan, men kudden är ju duktigt blöt när man vaknar, himlans mysigt (eller typ inte).
Vi får se om tredje natten gillt blir kalasbra, det ska jag undersöka nu, nattinatti! :)

Inga kommentarer: