måndag 19 april 2010

Äckligt matteprov & solstrålar.

Helgen har varit riktigt chill. Med tanke på min effektiva vecka (kanske den effektivaste i hela mitt liv?) så var det mer än välbehövlig. Jag var mer eller mindre död, än sen? Sova kan man göra i graven ;)

Jag och Anna spenderade närmare fem timmar tillsammans med småbarn i lördags. Vi agerade tränare till smågymnaster. Tummen upp för det (Y) Dock mindre kul att jag missa ett föredrag som jag gärna hade velat gå på. Lars Fält - Hundens språk och flockliv.

Har haft ett äckligt matteprov idag. Jag hoppas VERKLIGEN att jag klarar detta. Det måste jag göra om jag tänker efter. Jag har egentligen inget val. Ska jag klara matte B så måste ett G sättas. Jag kommer sitta på sköra nervtrådar tills jag får veta om jag har klarat det eller inte. Tyvärr tror jag att det har gått mindre bra, men det återstå att se som sagt.

Våren är verkligen här på riktigt nu och jag älskar det! Man är glad över allting tack vare vädret (: (I och för sig brukar jag väl alltid vara glad egentligen, men det blir ännu bättre med solsken!)

Molla får pryda min blogg idag bland alla vårblommor! :)


Bilden är från i fredags då vi var i Helsingborg i klassen, är den inte underbar? :*

Inga kommentarer: