tisdag 6 april 2010

Ny bettskena (igen)

Idag har jag fått min nya bettskena...

Den förra försvann ju på tåget upp till Stockholm, då hade jag haft den i nästan ett dygn och sen var det totally gone. Sådant som inte bara kan hända men gör det ändå.

Så nu gör vi ett nytt försök och försvinner denna så lär jag aldrig mer gå till tandläkaren, det svär jag på (nästan i alla fall, aldrig mer den tandläkaren jag har nu i alla fall, haha)!



Och med denna sak i munnen kommer jag att vakna på en blöt kudde imorgon bitti, höhÖ! ;D

Kan också tillägga att jag och Ingrid har varit duktiga och gått ända in till Örkelljunga och tillbaka idag och så fyllde vi på vårt matförråd samtidigt (det vill säga Coop var vårt mål). Tyckte det var ganska flitigt av oss och benen var minst sagt trötta när vi anlände klockan halv åtta igen till stugorna.

Nu blir det 112 - På liv och död :)

1 kommentar:

Eleonor sa...

då testar vi igen, haha :)