söndag 25 april 2010

Två underbara kvällar :*

Även fast klockan är tre på natten så struntar jag i det och skriver ett nytt inlägg. Har känslan av att jag ändå inte kommer att kunna somna...

Igårkväll höll Fanny på med mitt hår i 2½ timme. Hon lockade och lockade, man fick nästan sittsår, haha ;) Men ni ANAR inte hur snyggt det blev! :O
Jag trodde nästan inte det själv när jag fick se mig i spegeln. Jag var riktigt söt om jag får säga det själv, men vilket jobb för att bli så snygg, haha! :)
Så nu blir det lockat på balen från topparna upp till hårfästet. I'm gonna love it! (:
Efter allt lockande sminkade hon även mig, och åh, jag säger bara mums. Vi var färdiga runt midnatt och därefter blev det film.
Skulle egentligen vilja ladda upp en bild hur fint det blev men tror nästan att jag ska spara det till den dagen det är dags. Excting ha? Annars får ni väl be snällt om jag skulle kunna tänka mig att skicka över en bild till er ;)

Idag har det varit ganska chill. Jag har gått fågelholksrundan med Molla på 1½ timme, väldigt mysigt. En stund satte jag mig ner på en sten och bara lyssnade på allting, det var underbart stillsamt. Molla gick lös hela rundan och man såg på henne hur hon bara njöt, det känns så bra att hon börjar komma tillbaka nu mitt älskade smultron :*

Ikväll har vi haft det övermysigt här på internatet. Vi började med en cider/öl eller två runt en brasa. Där satt vi och myste och pratade gamla minnen. När elden började lägga sig gick vi in och fortsatte med sanningsfrågor, haha, skratt till maximum.
Jag har haft en perfekt kväll/natt och det tackar vi Fanny, Patrik, Natali och Isak för :)

Nu ska jag försöka somna (önska mig lycka till)

Nattinatti (:

Inga kommentarer: