torsdag 15 april 2010

29 MIN & 44 SEK?! MVG! :D

Tjolahopp!

Idag var det dags att springa 6 kilometersrundan på idrotten, puh! :)
Vet ni vad?! Jag sprang den på 29 minuter och 44 sekunder! Helt jävla otroligt (:

Jag kämpade så hårt att det inte finns några ord, jag hade gett mig fan på att jag skulle fixa det och när jag väl kom i mål var jag nästan nära att gråta, helt seriöst. När jag och Fanny sprang samma runda i tisdags så sprang jag den på 34 minuter, förstår ni? Jag förbättrade min tid med 5 MINUTER?!
Det är helt galet.

Och det bästa var att jag tog MVG gränsen (30 minuter) Jag var riktigt nära på att ge upp i slutet men det gjorde jag inte och tacka gudarna vad jag är glad för det, jag hade aldrig förlåtit mig själv om jag hade kommit så nära 30-gränsen istället för att vara under den.

ÅH VAD JAG ÄR LYCKLG!

Inte nog med detta, jag och Fanny har varit på ett boxpass på Hälsan nu ikväll på en timme... Tufft som satan.

Som ni förstår är jag nästan mer död än levande & jag förtjänar en god nattsömn. Så nu ska jag krypa ner i min säng (eller jag ligger i och för sig redan i den) och sova sött (:

Jäklar vad jag är bra! :D

Inga kommentarer: