fredag 16 april 2010

En myspysdag i Helsigborg! :)

Jag är HELT SLUT.

Idag har vår klass och alla tvåor med hundar spenderat hela dagen i Helsingborg :)
Det har varit helmysigt, trevliga människor, humöret uppe hos alla, solen sken, skogen var grön, havet var blått och allt var underbart! :*
Det har varit en toppendag och vi har nog gått cirka en mil med hundarna. På bussen hem var alla hundar helt döda, även vi tvåbenta (:
Och efter all motion jag fick igår så är jag helt död (nästan i alla fall) nu när jag sitter här i soffan och träningsvärken kommer krypandes...


Laddar upp ett par bilder från denna underbara dag;


Lexan råkade fånga en bild på mig när jag proppade in min goda prickekorvmacka, haha!Tur jag har tränat, då har man rätten att äta ;D


Mys med Mollisbollis efter fikan :)


Lexan och Bulan :)


Pling & Fanny med våra doggelitos (:


& NU ska jag krypa ner i min säng, jag dugligt trött.
Puss :*

Inga kommentarer: