onsdag 7 april 2010

Navellukt!

Det var INTE mysigt att sova med bettskenan kan jag meddela. För det första var det otoligt svårt att somna. Jag låg nog i 1½ timme och bara tänkte på mina tänder. Och för det andra så vakande jag X antal gånger under natten. Då tryckte det och spännde som fan. Usch, det var inte skönt. Så då fick jag ta ut den några minuter och sen sätta in den igen och på nytt försöka somna.
Jag hoppas innerligt att det blir bättre inatt, man vänjer sig sa min tandläkare, haha! ;)

Idag hade vi hundlektion och alla tvår & treor gick runt sjön, en åtta kilometers runda. Och det var strålande sol och jag hade fullt med korv med till Molla så det blev en ganska härlig promenad faktiskt :)
När vi går så många elever och hundar tillsammans brukar Molla total dampa vilket resulterar i att jag blir arg som ett bi, men med godis lurar jag henne allt, hihi (:

Har hunnit med ett spinningpass på en timme ikväll också. Svetten den rann och äckligt luktar man! Nu börjar jag tappa suget för att spinna, och har ingen insperation alls. Riktigt tråkigt, nu kollar man på klockan och hoppas det ska ta slut när som, illa.
Jag får se det positivt, förhoppningsvis blir jag både smalare och får bättre kondition :)


Man cyklar och cycklar men kommer igenstanns...

DAGENS UNDERSÖKNING: Navlar.

Jag har gjort min egen undersökning och efter man har duschat;
Och TORKAR naveln så luktar den INTE illa därefter.
TORKAR MAN INTE naveln efter så luktar den JÄTTEILLA!

Så folket; BÖRJA TORKA ERA NAVLAR!
(Baserat på en sann undersökning made by Dessiré Forsbrand)

Inga kommentarer: