söndag 25 april 2010

Har numera hål i öronen! ;D

Som OM jag skulle lyckas somna igår när jag va helpigg. Tjoko.
Sista gången jag kollade på klockan var hon 04.30.

Idag har jag haft en egen fotosession med självaste Erika Rolfsson, hon tog kort på både mig och Molla, ensamma och med varandra. Jag är ju ingen skönhet precis så alla blev ju inte perfekta men det blev en hel del bra (:
I'm gonna be her own model ;D

Efter det var det min tur att locka Fannys hår, det tog också 2½ timme. Men fint blev det. Vi har vår egen lilla salong här minsann ;D

Jag har minst sagt varit galen idag, riktigt galen. Fanny har tagit hål i mina öron, ja det är sant. Jag har numera hål i öronen och lite blod runt omkring, haha. Vi tog is och bedövade och sen gled nålen in i örat. Jag skrek som en stucken gris men nu är det minsann över. Jag hoppas att det inte blir inflammerat nu bara...
Mamma sa "varför utsätter du dig för sånt där för?"
Har man inte pengar så har man inte.

Lite bilder från vårt äventyr idag;


Markering av hål.


Isbitar som bedövning...


Och så var det den där räliga biten...


Anar ni hur svårt det var att sitta still samatidgt som man kände den där smärtan?


Sen satt den där minsann! ;D


Den sista bilden. Det roliga var att Fanny erkännde efteråt att hon tyckte dte var riktigt obehagligt att göra det. Men tack och lov sa hon det inte förren det var klart, och jag märkte absoult ingenting. Hon hade till och med inte sett sin egen markering när hon skulle göra sista hålet för hon hade sett alldeles suddigt. Toppen, haha (Y)

Nu har vi ännu ett minne att ta med oss här ifrån när vi flyttar ;)
PÅ tal om det, det är bara 7 veckor kvar. Vill INTE!

Inga kommentarer: