onsdag 21 april 2010

Skönaste läraren någonsin? :)

Jag skrev om vårkänslor i mitt förra inlägg.
Och vad fan gjorde det igår? Det snöade?! Stora fluffiga vita flingor. Jag trodde inte mina ögon, tack och lov la det sig inte på marken, tur det. Snö är verkligen inte min grej.

Igår hade vi lektion hos världens bästa P.O
Det är vår lärare i arbetsliv naturbruk. Låter inte specielett roande va? Det är det heller inte men när man har en så underbar lärare som P.O så kan man vända ut och in på allting och ha kul ändå. Hans teori är "kan man slå upp saker i böcker, ja, varför ska man då inplantera allt i huvudet?" Vi skrivier varandras prov och sen får vi ha böckerna på proven, genialt va? :)

Och igår åkte vi hem till honom, det började ösregna så vi satt där inne och drack kaffe och té & åt bullar, kex och godis, hihi :) Han hade köpt hem megamycket, så gulligt av honom att fixa allt det där till oss. Egentligen skulle vi haft lektion i fyra timmar och fått köra fyrhjuling, men den dog och ville inte starta så där satt vi inne och myste istället :* Och jag drack té minsann, måste lära mig det där nu! Går på Fannys vuxenskola här om dagarna, haha! :D

Under natten har jag haft feberfrossa, jag vaknade och hade en genomblöt tröja på mig, inte speciellt mysigt. Vädligt äckligt. Tänkte i alla fall gå till skolan, men när jag väl kom dit idag blev jag hemskickad igen och det var nog tur för jag känner mig forfarande inte riktigt kry.

Imorgon måste jag dock till skolan, vi ska redovisa vårat drama på svenska lektionen. Och imorgon ska vi få reda på våra matteprov... Känns kanon. Eller inte. Tacka Gud om jag får G.

Nu blir det en liten dejt med John Blund,
nattinatti! :)

1 kommentar:

Eleonor sa...

Teeee är GOTT Dessie! :D

Och du måste krya på dig, inte kul att vara sjuk! :( <3