onsdag 28 april 2010

Ynka sovtimmar och himmelskt god mat! :)

Hah! Precis när jag skulle gå och lägga mig igår så kommer Fnnay ut i köket och berättar att hon inte kan sova. Dum som jag va så föreslog jag en film och mig som sällskap. Vi satte igång "If Only" och ujuj vad bra den var! :)
En riktigt fin film som man kan se när man vill rensa tårkanalerna :'

Filmen var klar halv två inatt och efter det så blev det sängen på dirren, det vill jag allt lova.

Dagen har bestått av brandvarbingsträning som mest har gått åt skogen. Molla är nere i en riktigt dal och vill INTE ta sig upp igen! Äckligt surt. Och på söndag är det precis en månad innan vi ska redovisa det, magknip.
Molla fick även simma en sväng i poolen, gick riktigt bra, något kan hon i alla fall (hon är så illa tvungen, haha...)

Ikväll har jag spenderat en timme på en spinningcykel. Det var vårt sista spinngpass och jäklar vad vi tog i minsann. Helt galet, svetten rann mer än vanligt och man kände varenda muskel i kroppen.
När vi kom hem så var det matdags; pommes, lövbiff och persiljesmör! :D Jag var i himmelriket, det var det godaste jag har ätit på länge, åh så gott det var! Får nästan rysningar när jag tänker på det, sant :*

Nej, nu blir det sängen. Måste vara utvilad tills imorgon, då är det dags för Nationella Proven i Engelska B, håll tummarna för mig.
Måste även tillägga att jag har känt mig ganska frisk idag (förutom täppt näsa), så otroligt skönt! :)
Tänk vad man uppskattar friskhet när man är sjuk...

Puss!

Inga kommentarer: