söndag 11 april 2010

Motion, Donken och Guitar Hero (:

Igår tog jag och Bulan oss runt sjön med alla hundarna tillsammans, megamysigt :)
Hundarna gick mycket bättre ihop nu också, några pussar hit och dit minsann!


Lipton, Quios, Eleonor och Malek, söta som få! :*

Rundan tog två timmar och efter det gick jag upp till Ängsstugan och spenderade resten av min dag där. Det blev Guitar hero för hela slanten. TILLSLUT fick jag äntligen spela en hel låt, haha! Jag var så dålig att jag aldrig fick spela klart en hel låt, men det var faktiskt min allra första gång som jag har spelat också ;)

Idag har vi varit på Donken och tagit en glass i solen, första dagen detta året som vi kunde göra det, kändes precis som gamla tider :* Vill knappt tänka på att vi ska sluta och allt som man kommer sakna, f a n .


Zippo, Molla och Lady Sally Gaga utanför MC Donalds :)

Kanske inte så lätt att se men ser ni förresten vilken snyggis min hund är? Har lagt ner lite mer än 1½ timme på att trimma henne idag (:
Ikäll har jag, Fanny, Isak, Natali och Malin haft picknik utanför Ängstugan med varm choklad och en massa prat, mums på det! :)

Inga kommentarer: