lördag 1 maj 2010

DROPPEN?!

Valborg igår.
Var kul, fram tills idag.

Min älskade vinterjacka är helt borta, puts väck.
Jag har absoult ingen aning om var den kan vara.

Min jacka låg i Rebeccas bil hela kvällen. När vi blev hemskjutsade så tänkte jag "äh, jag tar den imorgon". Det skulle jag inte tänkt. FAN!
Efter att vi hade blivit hemskjutsade så skjutsade Rebecca hem Eleonor. Då såg hon två vinterjackor i bilen och tog sin egen. En kvar, alltså min. Sen körde Rebecca vidare till Eket och därifrån hade hon sen med sig en tjej som skulle hem. När hon gick ur bilen hade hon bara haft sin väska med sig.

Och idag ligger min jacka hos någon jävla idiot och jag vet inte var. Jag är riktigt ledsen, det var em underbar vinterjacka som jag hade betalat 2 000 kronor för.

Idag har i alla fall jag, Eleonor och Ingrid gått på stranden (Sibirien) i Ängelholm med alla hundar, DET var mysigt.
Tyvärr kunde inte Plingis gå mer än halv rundan, så Bulan och jag fortsatte själva. Vi släptte Lipton och Molla tillsammans, fast Malek och Quios var i närheten, men det gick jättebra (: Molla brydde sig inte alls om de andra. Jag längtar tills dagarna då jag ska få passa Lipton, Molla kommer njuta :*


Jag struntar i hur jag ser ut, jag vill bara säga att vänner som Eleonor växer inte på träd, det vill jag lova :*

Fy rackarns vad jag kommer sakna denna bruden när jag slutar. Men idag har vi på heder och samvete lovat varandra att vi absolut inte får tappa konatkten, det känns bra. Jag ser det framför mig, Bulan och jag i en bil med massor av hundar påväg mot en skog eller en strand där vi kan gå i flera timmar och bara prata & ligga dubbelvikta av skratt <3

Får se vad kvällen bjuder på, jag är inte sugen på någonting.

1 kommentar:

Eleonor sa...

Awe sötis, du är underbar! :)

Och neeej, vi ska inte tappa kontakten. Vi ska köra sverige runt med våra hundar och ha allsång i bilen. Haha! x)
ÄLSKAR DIG! <3