onsdag 19 maj 2010

På topp :)

Vädret just nu är helt awesome, solen är framme och idag har det bara skillt 0.6 grader från ute & inne. 21 grader ute och 21.6 grader inne om jag har rätt för mig. Galet skönt! :)

Idag har jag redovisat mitt lilla bonusbarn, Chip i agiltyn, vi fick varsin hund i klassen som vi skulle träna och han har varit helbra att träna. Så nu är jag färdig med det också, härligt att ta itu med saker efter hand. Att se de förvsinna en efter en...
Gjorde ett prov på ekologi & kretslopps lektionen idag om jordmåner och sånt där konstigt, Bengan trodde jag skulle klara det så jag hoppas på det också.

Efter skolan sprang jag en tur i skogen, var skönt, kändes bra fast jag har blivit lite sämre på att springa tror jag, fast i och för sig, kanske inte? Haha :)

I alla fall, har fått hjälp med brandvarningen av Fanny och Ingrid, så nu går det äntligen lite frammåt igen, känns bra, även om det inte är lång tid kvar innan det ska redovisas...

Bloggen är inte min första prioreterning just nu om ni vill veta, vi har ton av läxor jag måste ta itu med först. De är riktigt räligt men ett ont måste. Det är mindre än fyra veckor kvar till studenten och det närmar sig med stormsteg, förfärligt.

Nu ska jag krypa till sängs, nattinatti! :)

Inga kommentarer: