tisdag 11 maj 2010

Grillning med P.O :)

Larv gick helt okej. Släta ettor på två utav hundarna och cert och BIM på den 10-åriga gamla damen! :O :)
Vi hade riktigt tur med vädret, när vi körde upp ösregnade men när det var tävlingsdag så var det molningt och mot slutet kom även solen.
Rosenröd om kinderna körde vi hemmåt, halv tio var vi hemma igen.
Mitt "underbara" jag glömde mobilen i Irenés bil, fick tag på henne när hon var utanför Önnestad där hon fick vämta tills jag kom med mammas bil.

Jag vet inte vad jag ska göra åt mina bortglömda och borttappade jag, äckligt omöjligt.

Idag har vi haft en underbar eftermiddag hos P.O, kommer sakna honom som tusan. Vi grillade en massa och åt så mycket att vi höll på att spricka. Jag blev terriroserad av alla med kolbitar i huvudet, men det är bara för de tycker om mig ;) De man jävlas med tycker man om ;D Ni ska allt få se en bild på hur mycket de älskar mig en dag, haha (:
Vi gav honom en whiskeyflaska som en liten present och han blev överlycklig, han är helgo :)
MVG i arbetsliv naturbruk också, det ni, det är mitt första MVG och jag är riktigt glad (:

Nu är det dags för mig att sova. Imorgon blir en lång dag. Jag ska gå in till Örkelljunga med Molla, ta bussen hem till Hässlehåla, hämta minbettskena, vidare till Vinslöv och därefter ska jag jobba 12.30 - 21.15.
Min första dag på Sjögläntan, hoppas verkligen att det går bra :)

1 kommentar:

Eleonor sa...

Wooow, lycka till nu sötnos! köör hårt :D