tisdag 4 maj 2010

På väg mot rätt riktning! :)

Är jag glad eller är jag glad?

Mötet med Anna-Lena gick pefekt idag! :)

Nästa vecka ska jag jobba två dagar för att se hur det går, om jag trivs med arbetet och arbetskamraterna och om de trivs med mig. Jag har fått se avdelningen jag ska jobba på och går det bra nästa vecka så tillbringar jag förhoppningsvis hela min sommar på Sjögläntan, toppen ha? ;D

På avdelningen var där en irländsk röd setter, söt som tusan. Den följde med till arbetet varje dag tillsammans med sin matte. Skulle inte den vara där någon vecka i sommar hade det varit helt perfekt för min del, då skulle kanske Molla få följa med om allting funkar och det går bra för chefen. Hur bra skulle inte det vara va? :)

Jag skulle verkligen kunna jobba hela sommaren, det skulle inte vara några som helst problem för mig.

Erika Rolfssons underbara verk;


Idag är jag lycklig! :)

Inga kommentarer: