torsdag 6 maj 2010

Vett & etikett!

Ett starkt G kammade jag hem minsann på den skriftliga delen i engelska B! :O
Det trodde jag aldrig, blev riktigt förvånad och glad när jag fick reda på det idag! (:
Imorgon är det dags för den muntliga delen, snart är det över & det ska bli helt undebart.

Idag har vi haft vett och ettiket med Roy, haha! Vår rektor var riktigt flummig och ni skulle höra hans skratt alltså, haha (:
Malin skrattade så hon grät och jag frågade tillslut om han var full. Jag har aldrig sett Roy på det viset men nu vet vi hur vi ska (borde) uppföra oss på balen, haha (:

Jag måste börja gå in mina balskor (& studentskor) som inte har en fast sula, måste få fast den på något sätt, riktigt irriterande. Och så får jag och Kalle öva på vals, haha (:

Imorgon ska vi hem till farmor och fira pappa, på lördag åker jag och Irené till Larv och på söndag är det utställning, första utomhusutställninge för i år, mumsigt :)

Nu ska jag fortsätta skriva lite på min hemtenta om judendomen, någon som känner för att tjäna lite extra pengar så är det bara att säga till...

Inga kommentarer: