fredag 7 maj 2010

Mot Larv imorgon!

Det var inte den muntliga delen idag, nepp, det var läs- och hörförståelsen. Det gick käpp rakt åt helvete...

Ikväll har jag ätit fläskfilé, ris, grönsaker och ädelostsås hos farmor, underbart gott. Smaken på såsen är nästintill oslagbar :*

Imorgon ska jag & Matilda ut och springa halv tio på morgonen, det var år sedan jag sprang känns det som. Tror det var sist på idrotten. Så nu får vi se hur mycket man tappar även om man tränar en massa annat, hoppas inte allt för mycket (:

Halv tre imorgon åker jag & Irené mot Larv, kommer tillbaka på söndag kväll. Jag ångrar stort att jag inte tog med min vinterjacka hem kan jag tala om, men det får bli lager av tjocktröjjor istället ;)

Har jag ork (typ aldrig) så ska jag fortsätta på mitt judendomsarbete ikväll, fy.

Inga kommentarer: