måndag 31 maj 2010

Bakken! :D

Nu närmar det sig på riktigt minsannochda. Två saker kvar i skolan;
-Prov i hundens fostran
&
-Brandvarningen ska vara klar

Och min dag har blivit en riktigt höjdare kan jag tala om; jag fick ett starkt G på nationella i matten?! Riktigt galet, kan icke förstå det, det satt fint som tusan! :)

Idag har vi även fått lära oss hur man dansar vals, bugg och foxtrott, haha, jag är ju inte bäst som man säger så. Men med lite träning här i stugorna så kommer det att sitta finfint (eller inte...)

Bakken i helgen med klassen var mysigt som fan, vi åkte en massa karuseller, åt onyttigt mat, hade fint väder och allt var perfekt. Jag ska även tillägga att jag var inne i mitt första "spökhus" någonsin. Jag grät nästan så mycket att jag skulle kunna va en flod i min vagn där jag satt tillsammans med Kalle & Fanny.

Här är en bildbomb från Bakken;


Mina pannkakor var bäst, första gången jag lagade det och de var helt perfekta som picknic! :)


Haha, fart och fläkt ;D


Kalle & Amanda (:


Den bästaste! ;)


Denna gick så småningom upp och ner, det var fett kul men Kalle var allt rädd ;D


När vi kom ut ur spökhuset, jag grät i floder i Fannys armhålor, haha! ;)


Vi åkte häst och vagn på väg till stationen efter Bakken, mysfaktor :*


Sista bilden på oss alla, tack för en underbar dag älskade klasskamrater :*

Inga kommentarer: