måndag 3 maj 2010

mOlla i sina bästa banor...

Min älskade jacka är funnen och tillbaka i mina händer, fylld med rökdoft.
Tack gode Gud, usch, det var en sorlig historia (:

Igår hade vi grillning på internatet, det var mysigt som tusan. Dock blev det bara korv med bröd för min del. De andra satt där med sina fina köttbitar och pommes, desserten bestod av varm banan med choklad i. Hur gott låter inte det? Kommer kanske upp en bild om ni har tur på vår lilla mysstund tillsammans :*

Ikväll sitter jag hemma i Vinslöv igen, imorgon är det dags för arbetsintervju. Klockan 08.00 ska jag befinna mig på chefens kontor.

Molla fick träna pyttelite agility med mig idag och ni anar inte hur kul hon hade! :)
Usch, blir så ledsen över att se hur glad hon bli när hon äntligen får göra något som hon har saknat så mycket. Hon lysnade på varenda signal jag gjorde åt henne. Hon sprang så fort hon kunde och slalomet satt som om vilken Border Collie som helst skulle ha gjort det.
Nu dröjer det ett tag till innan jag kan träna det igen, det är fan inte rättvist.

Kan tillägga att jag och Fanny har inlett vårt nya liv som systrana Kallur idag, hon är Susanna och jag är Jenny! ;)
Detta innebär mindre mat och inte släppa "träningsnarkomanbiten". Mamma har försökt att bjuda mig på sockerbullar idag men icke, jag sa nej, dock tog jag ett glas saft istället, ajjabajja!

Nej, nu kurrar min mage så det är bäst att jag går till sängs (vilket jag hatar att göra med en hungrig mage!)

Håll tummen för mig imorgon! :)

Inga kommentarer: