torsdag 1 januari 2009

NYTT ÅR IGEN! :)

Orkade inte blogga igår, sorry.

Igår va det nyår och det firades hos någon snubbe i Åsljunga, haha. Jag vet, Åsljunga, men fuck det, det va skittrevligt och typ värsta rikemanshuset ;O :D Fett nice :)
Vid tolvslaget sköts raketerna ut över sjön och skumpan hälldes upp i glasen. Mobilen var också i högsta hugg, dock vet jag inte om det va jag som hade upptaget telefonnät hela tiden eller så sket dem flesta i mig, haha, jag vill nog inte veta ;P För det var jag som ringde upp alla och sa gott nytt år, medan endast Sofia ringde till mig, haha. Men det får jag väl ta ;P
Jag kom i säng ungefärhalv fem och det gillar vi :) Har dock inte sovit så mycket, för det har bara varit rusningar mellan toaletten och sängen hela tiden, jag ska inte gå in mera på det men ja, min fucking lever tar stryk efter körtelfebern, det är bara att inse...
Det va precis lagom med alkohol i kroppen och jag hade riktigt kul! :)
Tack alla! <3

Och om ni vill se en sammanfattning av hur mitt 2008 var så kolla in min bilddagbok :)
http://desse91.bilddagboken.se/

Inga kommentarer: