tisdag 27 januari 2009

Ajaj.

Jag tror lyckoruset fortfarande sitter i, wiho! :D

Idag så redovisade vi om industrillea revolutionen på historian, riktigt nervöst men nu är det gjort i alla fall.
Har precis gjort min Charles Darwin, duktigt va? :) Ska bara redigera lite till på den sen är den klar :)

Min hund börjar se riktigt ovårdad ut, blä på det, måste trimma henne snart, kanske borde göra det lite imorgon eller på torsdag? Skulle varit bra att ha det gjort.

Sovde inte mycket inatt så ska bli skönt att det är hundlektion imorgon, vilket betyder att klockan ringer några minuter i åtta, HÄRLISCH! :)

Jag längtar som fan till nästa måndag redan, redskap på idrotten och sen streetdance igen! :D WIHU! :D
Kan btw tala om att det känns som om min högra vrist ska brytas när som helst, obehagligt faktsiskt, tänk att jag inte ens kan få göra det jag tycker om, lite smått ledsamt. Mina fötter och ben tar allt för mycket stryk av gymnastik efter alla år och dess händelser tyvärr :( Men men, jag forsätter tills jag är helt kaputt, inget hindrar mig inte :)

Inga kommentarer: