lördag 10 januari 2009

En chill lördag med folks <3

Sitter nu framför datorn med ett proppmätt mage full av godis.
Just nu jävlas jag också med Petro att jag vill se på Körslaget, och här sitter hon med sin otroligt snygga orangea mössa och säger att det är ett tant- och gubb program, hahaha, jag tycker om dig Petro ;D <3
Hon somnade inatt när vi såg på fucking Åmål, det var hon som ville att vi skulle se den men det var jag som titttade på den, haha, men det gjorde inget, för jag har inte sett den filmen förut, och den var bra, typisk tonåring film :)

Hade fruktansvärt svårt att andas när jag vakande idag, fett jobbigt. Så jag gick upp sen när jag insåg att det blev bara värre när jag låg ner... Så jag gick ut på en mrgon promenad i skogen med Molla & Nito, lite småskönt att gå själv och filofisera faktiskt.

Pappa var här och hälsade på idag också, jag bjöd på kakor och saft ;)

Efter det så gick jag, Malin & Petro in till Örkelljunga med hundarna och handlade till vår taccos som vi senare skulle käka. Mina nya kängor blev riktigt skitiga, I promise, urk & blä på det.
Sen tog vi bussen hem när vi hade handlat.

Maten blev färdig nästan direkt efter det, fast halvvägs in i maten så smakade köttfärsen rutten, så ja, det var inget gott, bull bull, eftersom vi hade längtat efter det :(
Spelade lite kotte efter det, nice nice :)

Puss på folket! :)

Inga kommentarer: