lördag 3 januari 2009

Karlpedal här :)

Vi har gäster just nu, familjerna från Kristianstad & Sjöbo, men jag orkar inet vara social, haha.
Och just det, Karlpedal är ju också här ;) Han kom hit idag :)

Jag gick upp vid tio tiden idag, riktigt jobbigt, haha, hru ska jag orka skolan när vi börjar igen? :O Haha ;P Men jag ansträngde mig eftersom jag skulle dra mig till sta'n, närmare bestämt Kristianstad :)
Jag hittade ett par jättesnygga Replay jeans, men sen fanns dem såklart inte kvar i min storlek! Fett störande, dem fann både i 26 & 28, men ingen 27, gah. Synd, synd, synd...
Så jag fick gå vidare, och jag inhandlade ett par nya kängor och en ny sporttopp, nice nice :) Så nu har jag ett par bra skor attt gå ut i med mollsfjolls när det snöar och regnar ;P Och om vi nu sak börja på streetdance så har jag en bra sporttopp, intressant va? Hahaha *NOT*

Jag hanna vara hemma i några minuter innan jag skulle möta Kalle på stationen i Vinslöv sen...

Och vet ni vad vi har gjort idag?
-VI HAR CYKLAT MED BÅDE TELLUS OCH MOLLA, höhö ;P Tellus första cykeltur och det var svinhalt, men vi klarade det, nice nice :)

Nej, nu måste jag gå ner till dem andra, så är det bara, dem ropar ;)

Puss

Inga kommentarer: