onsdag 7 januari 2009

Örkelljunga ikväll

Gör ett snabbt inlägg innan jag måste dra, ska med tåget om en halvtimme.

Jag tror att jag kommer asa mig genom korridorerna imorgon bitti på intrenatet när det är dags för morgonpromenad, haha, det går verkligen inte bra att gå upp alltså... ;P

Igår snöade det för fullt när jag packade in alla saker i bilen, och den ligger kvar idag. Nu har jag endast handväskan att bära på när jag ska tåget, skönt som in i skogen :D Brukar ju få bära hur mycket som helst....
Har varit hos veterinären idag med Molla och fixat intyg, endast 200 kronor, trodde det skulle bli mera, men det är ju alltid bra när det är på det hållet ;)

Ska möta mamma i sta'n nu när jag kommer mer tåget, sen inom farmor och hämta lite saker sen blir det affären och däefter Örkelljunga. Hoppas jag får övningsköra, har bara gjort det en enda gång på lovet... ;P

På sätt och vis känns det ganska bra att börja skolan men jag hade gärna haft lite lov till ;)

Nehepp, nu ska jag göra mig i ordning.

Ses ikväll alla internatare ;D

ÄR RIKTIGT ÄCKLIGT BESVIKEN PÅ DIG JUST NU, bara så du vet.

Puss

Inga kommentarer: