måndag 26 januari 2009

LYCKORUS TILL MAX! :D

HEJSAN HOPPSAN TJALALALALALALALALALALALALALALALALA :D :D :D :D

LYCKORUS TILL MAX :D WIHOOOOOOOOOO! :D :D :D

Just det, Natta är bäst (eller engligt henne, haha, jag skulle hälsa det) :)

Först så hade vi idrott och då hade vi redskaps gymnastik, värsta grejen, kul kul kul :D
Jag gjorde, grupperad volt, och en halv skruv ovanpå det, efter det ett pikerad volt och sen överslag på plinten, FETT NICE! :D Blev superglad, jag satte alltihopa, och jag har inte gjort dem sakerna på typ över ett år nu! :O I alla fall, sen så gjorde jag både flickis och handvolt också, WIHOOOOO :D KUL! :D
Jag fick ett enormt lyckorus, efter det så åkte jag hem med taxin sen så hoppade jag hopprep i några minuter, sen efter det så gick jag ut med tassrundan med Molla. Sen skulle jag ner med taxin och handla, efter det mat direkt.
Sen fick jag och Fanny skjuts av Sara för att sen tra bussen innefrån byn till Helsingborg där vi skulle dansa streetdace, OCH DET VAR FETT KUL DET OCKSÅ! :)
Efter det väntade vi i Hbg i en timme sen tog vi bussen hem och efter det så kom Patrik och hämtade oss, enligt vissa snyggebygg, så nu fattar alla? :)
Så nu har vi betalt hela kursen och nu blir det till att träna det varje måndag hädan efter :)
FETT NICE :D

DENNA DAGEN HAR VARIT PERFEKT! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE! :D