måndag 12 januari 2009

MOTION!!! :D :D :D

Jag har varit satans effektiv idag! Bar så ni vet :D
Vi hade irdott, och jag trodde jag skulle garva ihjäl på uppvärmingen, hahahaha :D I alla fall, vi hade innebandy, det var fett kul & jobbigt! :) Men det är bara bra, kondisen ni vet ;D
Sen blev vi skjutsade hem i taxin, hämtade Molal i hundstallet, sen tog jag mitt fucking hooprep och hoppade i 10 minuter! :) Det var bajs jobbigt, efter en så effektiv idrottslektion ;)
När jag var färdig med det tog jag och gick ut med Molla direkt, i skogen, gick en stund, efter det, hann jag vila i 15 minuter sen skulle jag ta ut Gimli eftersom Annika inte mådde bra.
SÅ JAG HAR MINSANN FÅTT MOTION IDAG KAN JAG TALA OM! NYTTIGT NYTTIG! :D :D :D

Efter allting så tog jag en härlig dusch, niiiiice :) Och sen mat :)

Puss

Inga kommentarer: