tisdag 6 januari 2009

Örkelljunga imorgon.

Slänger in ett inlägg innan jag packar ner datorn i väskan för att sedan lasta in den i bilen, för det är just det jag håller på med ;)
Jag packar för fulla muggar vad som ska med till Örkelljunga just nu, och en massa kläder blir det, jag använder ju ändå inte dem hemma så då kan dem lika bra gärna följa med dit istället...

Glömde skriva igår att jag fick sydskånska kennelklubbens almanacka va någon anledning och jag var med på bild, hehe :) GÅS ni vet :D

Har nästan för prick en timme sedan lämnat av Ingrid på stationen, hon var här en sväng idag, mycket trevligt! :)
Haha, när Ingird var påväg till Vinslöv så försökte hon ringa mig. och jag försökte även ringa henne, ett två tre så säger någon; Hej älskling, det är gullbritt! Jag bara; EH, VA? Gullbritt? -KLICK. Jag förstod noll, och det stod att jag var uppkopplad till Ingrid, när jag senare berätatde för henne förstod hon också ganska ZERO.
Vi bakade pizzabullar & tittade på film. Tack sweetiepie :)

Hade också gäster tidigare idag, fett tråkigt...
Och idag hade jag planerat att jag skulle gå upp klockan 10.00 men jag kom inte upp förrens vid 11.00... Jag ställde klockan på snooze fyra gånger, jag kommer gå under när skolan börjar. Och dessutom så ska vi vara inne på UBC första dagen, bullshit.

Jahopp, imorgon blir det veterinären för att fixa ett friskhetsintyg till min lilla loppa :)
Därefter blir det tåg in till Hässleholm, blir hämtad av mamma, sen handlar vi och efter det bär det av mot Örkelljunga igen.

Och sen är det slut på detta jullov...

Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi konstigt nog är jag också med i sydskånskas kalender xD Jag är även med i Nordskånskas :O

Dessiré Forsbrand sa...

Yes I know :D