fredag 9 januari 2009

SÖMN! :D

JAG SOMNADE KLOCKAN 00.00 INATT! :O SENSATION! Riktigt skönt ska ni veta, och jag har sen sovit i 7 timmar i sträck, tills min pappa ringer och väcker mig, fast jag klickade honom, haha, klockan var då 07.15 , sen ringde han igen en halvtimme då svarade jag; JAG SOVER, ringer sen, lite halvsurt så där, haha, sen halvsovde jag fram tills klockan skulle ringa 08.00, och när jag då vaknade igen så satte jag klockan på snooze, vilket jag aldrig brukar göra, sen så när jag då skulle vakna senare igen så börjar klockan ringa igen, men slutar nästan direkt och avslutar med ett konstigt pip och hänger sig? Förstod ingenting. Och igårkväll kunde jag inte skicka sms så den mobilen ska in på lagning minsann.
Men i alla fall, FETT SKÖNT att kunna sova inatt! :D

Har ramlat två gånger idag på den svinhala marken, is ÖVERALLT. Blev lite sår över allt men det är inget att böla över :)

Hade träning på loftet idag med både 2:or & 3:or, gick fett dåligt för mig och mollsan, blev grymt irriterad. Jag kämpar som fan på det där jävla fotgåendet men kommer fan igenstans, men nu ska jag strunta i att träna det på ett tag, det var i alla fall det Charlotte sa till mig när vi pratade idag, så nu blir det så, punkt slut.

Jahopp, nu orkar jag inte skriva mer.

Puss

Inga kommentarer: