söndag 4 januari 2009

Slappt värre ;O

Måste bara säga tack för den trevliga kvällspromenaden igår alla inblandade, haha ;D

Första kommentaren när jag vaknade idag; Fan vad du sover länge! :O
Haha ;) Och då var klockan bara 13.10, det visade sig att Karl hade varit vaken sen typ 11.30, haha, och han väckte mig inte, men det tackar jag för ;)
I alla fall, vi åt överbliven smörgåstårta till frukost och toppade det med lite daimtårta, nyttigt javisst, haha, not.

Vi har ju dock inte gjort mycket sen, kanske berodde på att han skulle hem rätt så tidigt, jag följde honom till tåget som gick 16.00 med Molla.
När jag sen kom hem igen så satte jag mig och trimmade henne, duktigt, aomen.

Och nu sitter jag här, har preics ätit mat, någon slags kasslergratäng, funderar på att städa rummet, kanske kommer Erika hit ikväll, hoppas det i alla fall :)

Just det, jag har ett nyårslöfte som jag inte skrivit om, haha, och det är att jag bara ska äta godis på endast lördagar hela året, haha, jag äter mest på fredagar typ så därför har jag inte valt den dagen, så det så. Jag har faktiskt haft nyårslöfte med att inte äta godis överhuvutagit på tvår år, men det orkar jag inte igen, haha.
Sen har jag ett löfte till, möjligen två, men dem håller jag för mig själv ;)

Puss

Inga kommentarer: