onsdag 14 januari 2009

Raskunskap :)

Bloggar lite innan jag måste fortsätta föna håret, har precis duschat :)

Gick inte upp förrens 8 imorse, skööönt! :) Och inte behövde jag stressa heller sen, chillade, åt frulle och ja ni vet det gamla vanliga ;)
Sen var det skola och idag började vi på raskunskapen i kursen sällskapsdjur, 200 pöäng är hela kursen men just raskunskapen är 150 poäng, och anatomin som vi läste förra terminen var bara 50 poäng! :O Och den tyckte jag var jobbig :O
I alla fall, Charlotte hade lite förelsäning, mycket intressant, fast på slutet orkade man typ inte lyssna, men men, det var bra :')
Efter skolan gick jag ut med lite hundar och folks, och jag hade Pepe i kopplet idag, och det gick bättre än väntat! :D Glad för det :) Jag måste vara mycket med Pepe nu och träna honom, för han är SJUKT mammig helt plötsligt och jag kanske ska ställa honom i Malmö...

Orkar inte blogga mera.

Puss

Inga kommentarer: