måndag 19 januari 2009

KATASTROFAL MORGON! :O

Hejsan hoppsan.

JAG FÖRSOVDE MIG IMORSE!!!! :O FÖRSTÅR NI? DESSIRÉ FORSBRAND I EGEN HÖG PERSON FÖRSOV SIG!!!!! OMG!
Sofia kom in till mig innan eftersom Nacha sovde hos mig inatt och säger: HAR DU FÖRSOVIT DIG? Jag: ÅH HELVETE! Reser mig käpprakt upp i sängen, yrvaken till max.
Jag hade antagligen klickat mobilen när den ringde för uppstigning egentligen, men jag kommer inte ens ihåg att den vibrerade och det gör jag alltid, och ändå så när Sofia kom in till mig låg jag med mobilen i handen, jag förstod ABSOLUT INGENTING.
Skyndar mig ut med Molla, resten gick snabbt som virvelvinden. Kom endast typ 10 minuter försent till matten, jag var den bästa på denna jorden imorse, ta mig fan :D WIHOO :)

Skolan har varit segare än segast idag, fete trött.
Och inte blir det bättre med vetensakpen om att vi ska ha två timmar historia imorgon bitti -.-

Puss

Inga kommentarer: