torsdag 29 januari 2009

Jaow

Jag vet inte vad jag ska tro längre, blä på det, jobbigt, jag trodde aldrig det om dig?

Jahopp, skolan idag, vi var endast 7 stycken i skolan idag :O

Molla var riktigt duktig idag på rpomenaden efter skolan, hon var lös nästan hela vägen och så tränade vi och det gick fett bra :')

Har sett lite på filmen "Great Dog... Shame about the Handler!" En film om hur man "handlar" igenom sin hund på agilityplanen, allting är på engelska, ingen textning heller, så lite jobbigt är det trots allt, men jag fattar det mesta :)
Fast dock kommer ju farao inte jag att ha det så lätt som det ser ut när jag ska börja träna agility på RIKTIGT ;) Haha ;P Eller ni fattar? -Handlingen menar jag, det är JAG som kommer ha problem, haha ;) Och jag kommer nog inte komma ihåg allt som sagts på filmen, men jag hoppas att min kära Fanny hjälper mig ;D

Ska fotsätta se på filmen nu.

Puss

Inga kommentarer: