måndag 5 januari 2009

Erika & Matilda dag :) <3

Hej hopp gummisnopp ;)

Det blev tyvärr ingen Erika igår, men jag träffade henne idag istället :)
Jag hade grymt att sova igår så när klockan va typ 01.30 så började rensa bland papper och tidningar, haha ;P
Ringde Natali igår också, men hon var upptagen så hon skulle ringa tillbaka men dte har forfarande inte gjort så jag antar att hon har glömt mig eftersom hon fortfarande inte har ringt, funderar på att ringa nu igen, men jag kanske stör? ;)

Idag ringde Petra, oh just det, bilderna... och väckte mig vid 11, hon bara; sover du? Jag bara, ja det är ju jullov, hon bara; ja men jag och barnen har varit upp sedan klockan åtta. OCH??????? Sen hör man barnen bråka och skrika i bakgrunden ;@
I alla fall, när vi hade avslutat samtalet så låg jag kvar i sängen i en halvtimme sen gick jag upp.
Sen åt jag frulle och efter det blev det dusch och sen begav jag mig till Matilda :)
Efter någon timme så kom Erika också, trevligt trevligt :)

Och dem är inte riktigt kloka, snart ska vi ut och gå alla tre, dem vill alltså ut i den grymt kalla vädret! :O Förstår inte, haha. Men det är bara bra tycker jag för då får jag sällskap på min kvällspromenad med hunden ;P
Igårkväll när jag va ute med Molla så fick jag t.o.m. ha termobyxor på mig så kallt var det och alla kläderna prasslade så mycket så kallt det var ;O Jesus...

Har börjat packa inför Örkelljunga igen, dock minimalt... Känns som om jag inte behöver så mycket med mig, men tog mycket med mig hem så det blir säkert mycket dit också fast det inte känns så ;P

Imorgon får vi gäster igen...urk.

Nehepp, nu ska jag minsann ringa Natali.

Puss

Inga kommentarer: