fredag 16 januari 2009

IRRITERAD SOM IN I BAJSEN.

Tjosan plosan.

Okej, hm, vad ska skrivas idag?

Jag håller på att garva ihjäl för tillfället, hahahahahaha :) Petro sa just; Malin är värd en pipklämma, hahahahahaha :D Hahahaha, så kul, kolla; vi håller på att städa köket och lägga saker på rätt plats och så vidare, och ja, vi är typ färdiga nu, och saker som vi inte behöver ha vi slängt in i det stora bruna skåpet, och nu när vi slängt in allt så håller allt på att rasa ut när vi öppnar haha :) Alltså just nu är jag fett glad, Petro lyser alltid upp närvaron :) <3

Innan var jag IRRITERAD, MED MYCKET STORA BOKSTÄVER. Jag tänker inte dra allting igen, men vi skulle få raser innan på raskunskapen som vi skulle skriva om. Och jag fick bara bullshit raser, och jag skojjar inte. När alla tittade på mina raser så sa dem bara; ja, okej, dem var rätt så bull. GAH. Nej ni skojjar väl? JAG VET! AAAAAAAAARG. -.-
Och det var inte bara för att jag fick tråkiga raser utan först fick man en massa beröm i skogen på hundpromenaden sen så ska hon jälvas med en, DET gör mig irriterad.
Fuck this shit in your ass, och jag menar det, det kommer fan inte bli något bra av detta, synd, eftersom jag satsar på det bästa nu eftersom det gick bra på anatomin. Så fan ta det.

I alla fall, efter några slag på mattan som hängde över balansbommen så gick jag ner till stugan och satte mig i Malins rum och så pratde vi, tack Malin, du betyder :) Och äntligen någon människa som förstår! <3

Nej nu ska jag vara social, fan för idag.

Puss

Inga kommentarer: