tisdag 30 december 2008

Explosioner och poliser.

Jaha, nu fuckar sig allt igen.
FAN, VAD SKA JAG TA MIG TILL?

Det hade nu fixat sig så att jag skulle vara i Klippan på nyårs afton, men sen så fick jag reda på nu idag att nej, det gick inte. FARAO.
Så ja? Nu blir det inget firande för mig kanske. JAG ÄR SÅ JÄVLA IRRITERAD.
Jag kanske har tur om jag får följa med Malin imorgon, men då ska jag väl ha en jävla tur så som allting är just nu.

Idag har jag storstädat hela huset, både dammsugat och torkat golven.
När jag va färdig med det så duschade jag och sen blev det mat.

Efter det så åkte jag in till Hässleholm för jag skulle ut och gå en runda med Malin & Nito.
På stationen idag hände väldigt mycket ska ni veta gott folk.
Först blev en fyllegubbe tagen och fick följa med polisen.
Sen kom en fyllegubbe mellan Molla och en annan hund när dem skällde på varandra, dem bråkade alltså inte, dem satt på avstånd och skällde, sen började fyllegubben gå på han som hade amstaffen, så då kom väktarna och fick göra sitt jobb igen.
Efter det kom Malin och vi promenerade i typ 1½ timme, mycket trevligt :)
När vi är påväg hem igen in till sta'n så var vi fett nära en exploderande raket, herregud, hade vi vairit några meter närmare så hade vi nog stått mitt i smeten. Shit pommfritt, tänk Nito, detta är hans första nyårshelg, kul för honom >.<
Men vi kom i alla fall tillbaka till stationen sen, ja och då gick brandlarmet, haha, säg något som inte har hänt idag? Både, ambulans, brandbil och polis har jag sett idag...
Det va någon jävel som hade smällt en raket inne på stationen och så satte brnadlarmet igång, jävla ungjävlar, dem fick inte av brandlarmet på ett bra tag, när jag åkte med tåget va det fortfarnade igång...

När jag sen nu kommer hem så står min jävla bror och skjuter rakter på trappan, och min jävla mamma fattar ingenting.
Jag kan nästan lova att jag bosätter mig på internatet för all framtid, eller ja nästan, jag vill inte vara hemma.

Nu ska jag inte skriva mer, det blir bara mer och mer svordommar, hehe.
Oj, bloggen blev lång idag ;S

Puss

Inga kommentarer: