söndag 28 december 2008

Händelserik morgonpromenix.

Det va ganska drygt att gå upp idag, men jag fick göra det ändå, inget val.
Haha, idag släppte jag Molla på morgonrundan och då jagade hon upp en katt i ett träd, haha, sen stod hon och skällde på den där nere och va allmänt cp, haha :) Så jag kopplade henne igen för hon ville inte släppa den ur blicken, och tur det, för sen mötte vi en bamse rottweiler, den dök upp bakom ett hörn helt plötsligt ;P Men den kunde gå förbi utan att Molla sa ett ord, jag tror att hon var lika frövånad som jag ;)

Har varit hemma hos Matilda en sväng idag, jag är lite smått avundsjuk på deras hus, jag vill också ha ett sånnt fint ;) Det var i alla fall trevligt :)
Sen har det väl inte hänt så mycket mera, eller jag harbeställt bilder, betalade 40 kronor för 100 stycken bilder :) Hoppas dem nu blir som jag hade tänkt mig också :)

Har precis varit ute med mollsfjolls i en timme och snart är det mat :)

Puss

Inga kommentarer: