måndag 22 december 2008

Irriterad & ledsen på samma gång.

Jag ångrar inte att jag åkte och kollade på Jeppe Stridh, men fy fan vad jag är irriterad på den männsikan kan jag tala om. Jag tänker inte skriva ett dugg om hur all träning där gick till för jag blir bara så irriterad av det. När jag åkte därifrån så hade jag gråten i halsen så grymt ont det gjorde med tanken på hur hundarna tog allt.

Imorgon ska jag in till Kristianstad med Ingrid och köpa julklappar.

Just nu känner jag att PRECIS ALLTING bara går emot mig.
Jag har precis kommit hem, och jag vill redan bort igen.
Fan vad jag hatar detta.
Om några två dagar är det julafton, och det ser jag inte fram emot det heller.
Helt seriöst, vad ska jag ta mig till?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min vän
Jag tycker att det var starkt av dig att du följde med på träningen hos Jeppe Stridh, vissa folk pratar skit om honom utan att vara med på någon träning alls, och det tycker jag inte är rättvist om någon tränare. Alla människor har rätt att ha olika åsikter om hans metoder och jag respekterar dina, och du vet min åsikt om Jeppe.

Jag är ledsen om du fick obehag av besöket.

Många Kramar från Sofias mamma