tisdag 16 december 2008

Jordbävning :O

Blir ett snabbt inlägg innan jag måste dra till skolan, usch.
Har ingen hund denna veckan eftresom det går en massa kennelhosta & noskvalster här, urk på det. Måste erkänna att det är jävligt skönt att inte behöva gå på några morgonrundor eller ngr andra promenixer :D Skönt som tusan :)
Jag vakande skräckslagen idag, typ 06.20, av en JORDBÄVNING! :O Det skakade som fan, och jag blev grymt rädd, haha. Hade först funderimngar på att springa bort till Sofia, men dte vågade jag inte, sen så tänkte jag att jag skulle dra ut mina nycklar i dörren men dte vågade jag inte heller, haha. Shit alltså, inga fler jordbävningar tack.
Idag är det tisdag, och sen jag kom hit har jag varit mycket flitig kan jag tala om. Sen i söndags kväll och HELA dagen igår så har tvättmaskinen stått igång på mitt begär :) Igår när jag slängde in den sista tvätten så hade jag inte ett enda plagg kvar i tvättkorgen! Duktigt va? :D

Nej nu måste jag kila, ska borsta bissingarna sen gå till bussfan :)
Historia i 2 timmar väntar...DRYGT.

Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Asså varför märkte nästan alla det förutom jag? jag gillar det inte, tänk om det skulle vara en större jordbävning så skulle allt rasa och jag kanske inte skulle märka det? gillade inte läget asså!