fredag 12 december 2008

Julkorten :')

Mina julkort som jag har beställt kom idag, riktigt fina blev dem :)
Idag kom jag hem tidigt, redn vid tre, eftersom vi inte hade någon lärare idag så det blev bara lite lucia firande (som sög dase) och städning av hundstallet.
Och jag är fett sugen på att börja med typ antingen streetdance eller showdance, det hade varit riktigt kul om vi igång det! :D Mihi :)
Inatt såg jag PS. I love you. Den va jättebra, tårarna rann i slutet, den handlade om hur det var att fölora den man älskar. Uschanamej.

Molla stannar hemma nästa vecka efterson vi har både kennelhosta och noskvalster på skolan, tror redan att hon kommer få en släng av allt för hon började nysa och hosta lite smått idag :(

Nästa vecka slutar vi skolan! Ofattbart! :O På torsdag har vi vollybolltunering sen slutar vi och får jullov, jävlar avd det går snabbt alltså! Hoppas bara på ett bra jullov, inget fiasko tack.

Puss

Inga kommentarer: