söndag 21 december 2008

Lund...

Efter frukost & dusch bar det av till Nova i Lund. Vi gick nog 8 varv inne på Nova, när vi va färdiga där så drog vi in till sta'n och träffade Natali :) Och vi hade med oss kakorna till henne, och jag tror att hon blev lite glad i alla fall ;) Vi drog hem rätt snabbt igen, och när vi kom hem så städade Sofia sitt rum medan jag råkade somna i soffan, haha, det var inte meningen men det råkade bli så ;)
Efter tuppluren blev det mat och nu har André kommit hit.
Just det, vi har klätt granen idag också, eller typ Emma har ;P

Just nu sitter jag här själv här nere tillsammans med Sofia's mamma, jag vet inte var dem andra två är, men jag kan säga så mycket att jag tänker nog ta mig fan sova själv inatt, fast det är bäddat till tre i sängen, hahaha :)

Imorgon ska vi in till Eslöv och fixa en sak till lilla fiabajsen....
På kvällen ska jag följa med Sofia's mamma och kolla på när hon tränar med Zorro, HOS JEPPE STRIDH! Visst jag sponsrar honom genom att komma, ja, man kan inte ha en åsikt utan att ha sett en träning. Visst man har ju sett på Tv och så, men där ser man ju inte allt vad som händer, eller hur? Så jag ska dit, sen kan jag fanimej ha en åsikt, sådetså.
När vi har varit där så blir jag skjutsad till Eslövs station sen ska jag hem, då har jag varit här i ungefär, fredag, lördag, söndag & måndag, oj...

Vi har precis satt på en skräckfilm men jag tror jag sitter kvar vid datorn för jag vill inte kissa på mig idag, jag känner liksom inte för det, hahaha :)

Åh Gud, jag kommer att få julhandla på tisdag, jag har inte fått köpt EN ENDA, men jag är alltid ute dagen före, ohno...

Puss

Inga kommentarer: