måndag 29 december 2008

Problem, problem.

Blä på nyår.
Inga planer är klara överhuvudtaget.
Just nu känner jag bara för att strunta i nyår och sitta hemma alldeles själv, men det är ju inte speciellt kul.
KAN NÅGON KIDNAPPA MIG SÅ JAG BLIR AV MED SKITEN?

Har varit hos Malin idag, kul kul :)
Och hon bor nära, NÄRA, ett tågspår och där går x2000 så där är mitt nya självmordsställe, haha :)
Har förresten köpt en ny väst idag, finfin, får väl se om jag kan nu använda den, tänkte ha den på nyår...
Just det, jag köpte Pelle Svanslös julkalender idag också, jag vet, jag är barnslig men jag gillar den ;) Har ju sett hela Greveholm precis så nu ska det bli Pelle :D
Haha, det va nära att jag inte hann med bussen innan, det va lite småkul men läskigt ;P

Kom och ta mig långt härifrån?

Puss

Inga kommentarer: