lördag 27 december 2008

Äntligen är julen över...

Har bott hos farmor sen julafton så därav ingen blogg ;)
Har precis kommit hem...

Julafton blev väl sisådär, men jag gjorde vad jag kunde för att den dagen skulle bli bra.
Julklapparna var väl helt okej, dock får jag nog vänta någon månad tills den nya mobilen befinner sig i min hand, om jag nu vill ha den nyare, vilket jag vill ;P

Det är fett skönt att bo hemma hos farmor för då kan man verkligen koppla av, och det behövs när man heter Dessiré Forsbrand och är toppad till 120 % nästan alltid.

Igår va jag inne på rean i hlm , men hittade inget, trodde det skulle vara mera faktsikt, det brukar vara det, strange...
Fast jag hittade lite saker endå :) Det blev två stycken parfymer från DKNY som luktade riktigt nice, och en almanacka till skolan och 2009 :) Plus ett halsband till Erika som lite sen julklapp ;)
Så det blir nog bra med det :)

Nehepp, snart kommer mamma hem och då ska vi ut och gå en långrunda med båda hundarna :)

Puss

2 kommentarer:

Fanny sa...

vad är det för mobil du ska få? =D

Dessiré Forsbrand sa...

Innan ville jag ha W302 men nu vill jag ha W890I brunis :D Fet snygg tycker jag :)