onsdag 10 december 2008

Molla 4 år! :*

Igår var det Molla's födelsedag så vi säger väl grattis till henne, inte sant? :D
Hela 4 år blev tanten nu, jag älskar dig mollabolla, du äger en del av mitt hjärta :* <3

Satt uppe till klockan var halv två inatt och pluggade...
Hade anatomi provet idag, farao vad skönt att det är över alltså, eller ja, jag hoppas det i alla fall, jag vill INTE göra omprov, verkligen inte. Nej fuck det om jag ska behöva göra det... Nej nu hoppas vi på ett G i alla fall ;P Efter provet så gick jag och Natali en liten runda med hundarna och sen tränade jag agility, och det gick jättebra för att heta Molla men jag fick skrika mig hes för att hon skulle hoppas och springa, haha :) Sånt är livet :)

Nehepp, nu blir det snara mera plugg, oh fuck vad jag hatar detta -.-

Puss

1 kommentar:

Fanny sa...

grattis i efterskott mollaaa!!! <3