måndag 1 december 2008

1:e December.

Har pluggat anatomi hela dagen, och jag menar det, fett jobbigt. Men vafan, det ska bli skönt när provet är över, får ju se det från den ljusa sidan...
När jag kom hem från skolan idag så ser jag att Molla har tuggat isönder hennes fian rosa dyna med tassar på, grauw, lite arg blev man allt, haha. Och inte nog med det, nu när jag har varit uppe och pluggat med Natali ett tag, ja, då under tiden har Molla tagit isönder mitt lakan i sängen! :@ Jag antar att allt detta beror på skendräktigheten, hon tror nog att hon ska få valpar i vilken sekund som helst.
Har precis klippt Pepe's klor, och vi fick sjunga allt från julsånger till Emil i Lönneberga för att det skulle funka, haha ;)
Har även trimmat Molla somfan, och hon är riktigt snygg! :D 100 poäng till mig :D
Idag är det måndag, imorgon är det skola, på onsdag åker jag hem efter skolan, på torsdag åker jag til Lund och hem till Petra, på fredag åker jag till Stockholm, sen är det HUND 2008 FÖR HELA SLANTEN I HELGEN! :D KUWL :D

Nej, nu måste jag gå och lägga mig, ska upp riktigt tidigt imorgon.

Oh, just fan, ska bara säga en sak till, julkalendern var riktigt kass, alldeles för modern och inte ett enda barn! Blä på det va... Hoppas den blir bättre med tiden.
En sak till bara, haha, jag har en Hello Kitty choklad kalender, hahaha, Petro tyckte att jag skulle ha en sån ;D Hahaha :)

Nej, nu MÅSTE jag sova,
puss.

Inga kommentarer: