söndag 21 december 2008

Hjärup & Sofia :)

Är hemma hos Sofia just nu, fett nice :)

Kom hit igår, först mötte jag Sofia i hässleholm och sedan tog vi tåget til Eslöv, sen vandrade vi till hennes mammas jobb, när vi va där så åt vi en drös med godis kan jag tala om ;) Jobbar med tjockleken på kläderna vett ni ;) När Sofia's mamma va klar med alla möten och så så skujtasade hon hem hos till deras hus så vi kunde göra oss i ordning och därefter ta tåget igen...
Vi åkte til Hjärup, och förstår ni hur myig den lilla byn va? ;D Skitmysig, så ut som husen i gamla sta'n, fast inomhus var det typ rikemanshus, riktigt nice :) Blev lite småkär i dem husen :* I alla fall, i Hjärup skulle vi äta på restaurang tillsammans med 3 andra, belv fläskfileé med bajjanässås, MUMSFILLIBABBA! :D
Efter det drog vi hem til Johanna och hade ett litet mötet där, haha. Dock spårade det ut som vanligt och det slutade med sexprat :D Haha :)
Jaja, nog om gårdagen...

Idag så har vi inte gort mycket vettigt, förutom att vi har bakat en sjuhelvetes massa :') Vi bakade knäck och risbräck, sen orkade inte Sofia mer så då fick jag själv göra kärleksmums, men jag är nöjd, jag är en riktig bagare snart vafan :D
Imorgon är det tänkt att vi ska dra till Lund en stund och träffa Natali så då ska vi ta med lite till henne :)
Just det, glömde säga att vi såg på en film innan, Jersy Girl, va bajsbra! :D Lite smågullig sådär :) Plus att vi fick god mat innan av Anna-Lotta, haha :)

Jag trivs hemma hos Sofia, bara så ni vet :) <33
Tack för att ni förgyller mina dagar denna helgen :) <33

Puss

Inga kommentarer: