måndag 8 december 2008

Hund 2008 & en halvnaken André

Hahahaha, jag tror jag dör av skratt :D :D :D
Jag skulle säga till Sofia att hon skulle ta all fucking disk, eftersom hennes ris hade blivit BRUNT (!!!) eftersom det hade legat så länge i kastrullen, ja, och då så lutade jag mig på Sofia's grind och så ramlar jag in i rummet, hahaha. Efter det, så var släpper jag tre brakare i rad, BARA FÖR ATT LIKSOM, och André typ spydde av äcklighetskänsla, hahaha, DÄREFTER FICK BÅDE JAG OCH PETRO BÅDE HAN OCH SOFIA TILL ATT DISKA, HAHAHAHAHA :D Just det, sen fick vi klä av André för tat han skulle diska, så nu står han i kalsonger och tröja i köket och diskar, hahahaha :D Jag garvar ihjäl! :D

Kanske ska berätta hur det gick i helgen?
Jodå, kom till kvartsfinalen, men inget mera, synd men ja, jag får vara nöjd :)

Nej, ska upp fett tidigt imorgon,

puss.

Inga kommentarer: