torsdag 18 december 2008

Skolavslutning & jullov.

OBS, LÅNGT INLÄGG ;D

Vi hade vollybollturnerning i skolan idag, vi förlorade alla våra matcher, haha, men vi var riktigt nära på att vinna en, vi missade EN j'vla boll, fan för det, surt, men vi hade kul i alla fall.
Dock skadade jag min hand idag, så Peter fick tejpa den men det gör dock fortfarande ont fast tejpen sitter på men vi får hoppas det går över :)
När turneringen var över så åkte vi tillbaka till hjelmsjövik. När vi var där så gjorde jag i ordning det allra allra sista, sen hämtade Tord mig och skjutsade mig och alla mina väskor till busstationen i Örkelljunga, jag hade 4 väskor plus datorn med mig, TUNGT shit.
Egentligen har vi inte så mycket lov och jag behöver antagligen bara hälften, men jag sk alltid ha så mycket med mig ;P Räknade precis, vi har ENDAST 20 DAGAR JULLOV :O

Mamma hämtade mig com tur va i Hässleholm, vi körde sedan till Maxi och handlade, vi hittade även julklappar till mormor & moffe, fina saker ;) Jag va också inne på On-Off en snabbis, kollade mobilen som ja vill ha en extra gång ;P

När jag kom hem så blev Molla LYCKLIG :') Det första jag gjorde med henne var att jag tog ett litet träningspass med henne, det gäller ju för fasen att passa på när hon är på humör ;) Och hon sitter snett, snett, snett på fotpositionen, gah, men jag hoppas att det kommerlösa sig genom ENDAST klickningar vid BARA rakt sittande, så får vi hoppas att det funkar :)
Efter träningen gick jag ut med henne på en låmgpromenad, närmare bestämt EXAKT 1 timme :) Och på promenaden passade jag på att träna lite till, gick bra det också :)
Nu ligger hon och tuggar på ett JÄTTEMEGASTORT ben som hon har fått av Zippo, och det har hon gjort enda sen vi kom hem, och det låter som en helt krig i köket (hon ligger uppe på mitt rum) haha :)
JAG ÄLSKAR MOLLABOLLA <33

Detta blev ett långt inlägg, gald nu Fanny? ;D

Puss

2 kommentarer:

Fanny sa...

hehe, nu är jag nöjd... ;D
Hehe, bra att ni var nära att vinna en match iallafall! Någonstanns måste man ju börja såattsäga... Nästa år ska vi ju vinna liksom.. =D
<3

Dessiré Forsbrand sa...

Det har du rätt i :) Vi vann faktsikt ett sett i alla fall ;)Nästa år tar vi hem hela skiten :D <3